Od początku roku w pełnym zakresie działa nowa miejska infolinia, która ma ułatwić krakowianom kontakt z miastem, załatwianie spraw urzędowych, a także zgłaszanie interwencji i pomysłów dotyczących funkcjonowania miasta i najbliższego otoczenia. Ale to nie wszystko, bo Krakowskie Centrum Kontaktu zostało stworzone jako projekt rozwojowy odpowiadający na potrzeby nowoczesnej metropolii – w przyszłości planowane jest uruchomienie aplikacji mobilnej i platformy internetowej.
Jeden numer, pierwsza linia wsparcia
Na co dzień załatwiamy wiele spraw, rozwiązujemy różne problemy, dokonujemy wyborów, które mają wpływ na komfort naszego życia w wielu sferach – jak choćby transport i komunikacja, praca i działalność gospodarcza, edukacja i kultura, pomoc społeczna czy sprawy administracyjne. Krakowskie Centrum Kontaktu powstało właśnie po to, by skrócić dystans między mieszkańcami a miastem, stworzyć nową, łatwiejszą i szybszą ścieżkę dotarcia do informacji o zadaniach i usługach realizowanych przez miasto, a ściślej: magistrackie wydziały, jednostki i spółki miejskie.
om/krakow.pl/krakow.pl