Kraków: Kultura na wyciągnięcie ręki!

0

Bogactwo oferty kulturalnej Krakowa tworzone przez kilkaset małych i dużych centrów kultury, ponad 100 oddziałów muzealnych i kilkadziesiąt festiwali to potężny rozwojowy zasób, także dla miasta głęboko doświadczonego przez kryzys czasu pandemii. Odbudowa turystyki przyjazdowej do miasta będzie możliwa także dzięki bliższej współpracy sektora kultury i turystyki. Przedstawiamy zestaw narzędzi wspierających integrację komunikacji marketingowej, promocji kultury i dyplomacji kulturowej Krakowa.

Kraków Culture to przewodnik po bogactwie oferty miasta oraz narzędzie komunikacji międzynarodowej. To także nowy kwartalnik „Kraków Culture”, rozwój portalu „Karnet”, a także powiązane platformy sprzedażowe dla sektora kultury.

Kraków Culture to nadrzędna marka obejmująca uspójnione działania miasta i jego instytucji, które mają przyczynić się do wzmocnienia reputacji oraz rozpoznawalności Krakowa jako miasta kosmopolitycznego o szczególnie bogatej i różnorodnej ofercie kultury i czasu wolnego, a także miasta silnej aktywności środowisk kreatywnych.

 -Celem polityki Kraków Culture jest dostrzeżenie, jak fascynujący ekosystem kultury wypracowaliśmy w ciągu dwóch dekad od zaszczytnego tytułu Europejskiego Miasta Kultury 2000. Od tamtej pory powstały rozliczne plany długookresowe, innowacje, agencje rozwijające poszczególne sektory kultury, wzrasta rola sektora kreatywnego, a także współdziałanie wielu podmiotów w celu tworzenia określonego wizerunku i reputacji Krakowa – tłumaczy powody powstania polityki Kraków Culture Robert Piaskowski, pełnomocnik prezydenta Krakowa ds. kultury.

om

Fot.krakow.pl

Źródło:krakow.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj