Awaria w mBanku. Bank przeprasza i zapowiada zwrot pieniędzy!

0

Część klientów mBanku po zalogowaniu się na swoje konto zauważyła, że nie zgadza się saldo. Dokonali płatności w sklepie lub w internecie albo wypłacili pieniądze w bankomacie, a bank dwukrotnie pobrał należną kwotę.Zaniepokojeni klienci zaczęli się dzielić wątpliwościami w internecie. Kilka minut przez godzina 22 mBank potwierdził, że doszło do błędu, który wkrótce zostanie usunięty.

W przesłanym stanowisku mBank potwierdza awarię:

– Niektórzy nasi klienci mogli zobaczyć podwójnie zaksięgowane transakcje kartami. Przepraszamy za ten błąd – przekazał money.pl Krzysztof Olszewski, rzecznik mBanku.

– Pieniądze zwrócimy na konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe – dodał.

om

Fot. Arch.

Źródło:money.pl