W Małopolskim Urzędzie Marszałkowskim w Krakowie trwa awaria systemu informatycznego. Pisaliśmy o tym tutaj.
W związku z tym Urząd Marszałkowski przekazuje informacje dla Klientów w sprawie możliwych form kontaktu z Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego.
W obecnej chwili kontakt z Urzędem Marszałkowskim Województwa Małopolskiego możliwy jest w formie:
- papierowej
korespondencja tradycyjna drogą pocztową na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
ul. Racławicka 56
30-017 Kraków
lub do urny przed budynkiem urzędu przy ul. Racławickiej 56 w Krakowie. - za pośrednictwem systemu ePUAP (załatw sprawę przez internet)
- telefonicznej (https://www.malopolska.pl/urzad-marszalkowski/departamenty)
UWAGA!
W przypadku złożenia dokumentów w formie elektronicznej w dniach od 5 do 10 lutego 2021 r., prosimy o:
- ponowne przekazanie ich w wersji papierowej
- uzupełnienie adresu zwrotnego do korespondencji, w sytuacji korzystania z systemu ePUAP.
WAŻNE
Terminy rozpatrywania spraw przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, szczególnie dotyczących zezwoleń transportowych na regularne linie mogą ulec wydłużeniu.
Kontakt dla mediów
Informacji w temacie przyczyn awarii systemu informatycznego udziela Rzecznik Prasowy.
Kontakt do Biura Prasowego: tel. 12/61 60 940, 12/61 60 941, 12/61 60 942, 12/61 60 944, 12/61 60 956, 12/61 60 955.
om
Fot. malopolska.pl
Źródło:malopolska.pl