Komputronik otwiera alternatywne punkty obsługi klientów, w których będzie można skorzystać z szerokiego wachlarza usług, kupić nowy sprzęt lub odebrać zamówienia internetowe. Jeden z takich punktów został otwarty w Krakowie na parkingu przed M1!
Sprzedaż będzie prowadzona w godzinach w godzinach 09.00 – 21.00.
Nowa normalność czy chwilowe rozwiązanie alternatywne?
Zamknięcie sklepów w galeriach handlowych wymusiło na firmie Komputronik otwarcie alternatywnych punktów obsługi klientów. Tymczasowe rozwiązanie umożliwi prowadzenie sprzedaży produktów i usług oraz odbiór zamówień. W punktach sprzedaży klienci będą mogli skorzystać m.in. z usług serwisowych, konfiguracji sprzętu i usług finansowych. Znajdą w nich także elektronikę dostępną od ręki – laptopy, smartphony, PC, monitory, drukarki i akcesoria. Mobilne punkty odbioru będą pełnić także funkcję punktu odbioru zamówień internetowych.
om
Fot. Arch.
Źródło:cowkrakowie.pl